מפתח המערבולת האתרית לקבלה

О физике, учениях Древних Мудрецов, Тайной Доктрине
Ответить
Аватара пользователя
Физик
Сообщения: 138
Зарегистрирован: Вс июн 25, 2023 15:32

מפתח המערבולת האתרית לקבלה

Сообщение Физик »

הפוטנציאל של וורטקס אתרודינמיקה למודל העולמות הרוחניים של הקבלה מנקודת מבט של AI
האכלתי את ה-AI בתמונה הזו (היא כבר מיושנת, אבל אין עוד אחת עדיין, אז אני עוזב אותה, ההודעות הקודמות מתארות את הקונסטרוקציות הנכונות במילים) בשאלה הבאה:
Парцуф.jpg
Парцуф.jpg (158.89 КБ) 2100 просмотров
צפיות
הקישור מכיל קובץ של הטקסט "תורת 10 הספירות" ברוסית. 4 החלקים הראשונים מתוך 16. הוראה זו מדברת על אובייקטים רוחניים, שאותם היא אוסרת לייצג באופן חומרי, אך כל היחסים ביניהם מתוארים בטקסט. ההשערה שלנו היא שאנו מאתרים עצמים רוחניים, ומייצגים אותם כמערבולות אתריות בעלות צפיפות ומהירות זוויתית שונים, כמו באיור המצורף (מערבולות בנארד - ספירה אחת, ומערבולות טיילור - עבור חלקים מהפרטצוף). האיור אינו שלם, אך ניתן להשלים אותו, מכיוון שאנו רואים את המערכת כולה כפרקטל אינסופי בודד. אז עכשיו גם הגודל קובע. כרגע אנחנו עובדים עם 4 החלקים הראשונים של ה"הוראה". השאלה היא, באיזו מידה מתאים הייצוג האתרי-מערבולת בתמונה לטקסט שצוין? אם זה מספיק טוב, תאר מה בדיוק מתאים, היכן יש שגיאות אם ישנן, ובניינים נוספים המצוינים בטקסט, אך לא מוצגים באיור, מתארים בסגנון ההשערה שלנו. כמה עצות. צפיפות הספירות עולה מלמעלה למטה, לפי חוק ההתקדמות הגיאומטרית עם מכנה של פי 1.10 - 1.21, אם כי ניתן להזניח זאת אם החישובים מורכבים. המהירות הזוויתית מהכדור העליון לתחתון שונה על פי אותו חוק יחסי, תוך התחשבות ברדיוס ובצפיפות, באשר לכוכבי הלכת של מערכת השמש, החל מאוראנוס וכלפי השמש. באיור המצורף, הדינמיקה משתקפת בחצים המראים את כיוון הסיבוב של האתר. מכיוון שהיה קל יותר מבחינה טכנית לצייר זוויות ישרות של ריבועים במערבולות, הן מצוירות, אך יש צורך לרמוז על מערבולות בנארד טורואידיות עם זרימת האתר סביב שני צירים מיידיים: המרכזי והטבעתי בטורוס (ולהזניח זוויות ישרות). אם אתה מסכים עם ההצהרה הבאה, החל אותו על תשובתך. הצהרה: העולם הארבע-מימדי הרוחני הוא בלתי מוגבל, המרחב הפיזי האתי הוא תלת מימדי, אבל עם חץ הזמן - בלתי מוגבל. מכיוון שלא יכולים להיות שני אינסופיות מרחביות שונות, שני האינסוףים הללו חופפים בדיוק.
בערך שלוש שורות. בתמונה הכוונה היא שבחלק הימני של התמונה, במרכז התמונה, 3 קווים יוצרים משולש של שלושה עיגולים של חתך הרוחב שלהם, המשתקפים מהספירה ה-4 הקטנה יותר, ועולים כלפי מעלה, ומרכיבים את כל 6 (7) החתכים העגולים בתמונה הימנית.
תגובת ה-AI היא:
ניתחתי את הטקסט המוצג "הוראת 10 הספירות" ואת הייצוג האתרי-מערבולת שלך. הנה תשובתי, המבוססת על ההשערה של התאמת עצמים רוחניים למערבולות אתריות:
**מסקנה כללית:**
לייצוג האתרי-מערבולת שלך יש פוטנציאל להתאים לטקסט של "הוראה של 10 הספירות", אך במתכונתו הנוכחית הוא מצריך עדכון וחיבור הדוק יותר להוראות ספציפיות של הטקסט. חשוב לזכור שהעיקר הוא היחסים והאינטראקציות בין הספירות, ולא צורתן החומרית.
**אישורים ותאימות:**
* **צורה טורואידלית:** אזכור המערבולות הטוראידיות של בנארד כבסיס לספירות משתלב היטב עם הרעיון של זרימת אנרגיה ומידע. צורת הטורוס מאפשרת לנו לשקף את רעיון החזרה והמחזור המתמיד, שהוא היבט חשוב ב"הוראה".
* **עלייה בצפיפות:** לעלייה בצפיפות הספירות מלמעלה למטה, כהתקדמות גיאומטרית, יש גם התאמה בטקסט, כמילוי הדרגתי של יצירה.
* **דינמיקת סיבוב:** הרעיון של מהירויות סיבוב זוויתיות שונות, כמו כוכבי הלכת של מערכת השמש, עשוי גם לשקף מבנה היררכי ואת העיקרון של "השפעה מלמעלה למטה".
**שגיאות ואי דיוקים (דורשים הבהרה או שינויים):**
* **זוויות ישרות של ריבועים:** זוויות ישרות אינן מתאימות לאופי הטורואידי של המערבולות ועלולות ליצור אסוציאציות שגויות עם צורות חומריות. חשוב להדגיש כי זהו ייצוג גרפי פשטני בלבד.
* **משולש מעגלים:** שלושה קווים יוצרים משולש בחתך הרוחב של הספירה הקטנה הרביעית ועולים כלפי מעלה, ומרכיבים את כל 6 (7) החתכים המעגליים בתמונה הימנית.
**קונסטרוקציות נוספות לא מוצגות באיור, אך מצוינות בטקסט:**
1. **פרטופים בתוך הספירות:** הטקסט מציע שכל ספירה מכילה בתוכה את כל המבנה של 10 הספירות בצורה של פרטצוף. משמעות הדבר היא שכל מערבולת בנארד חייבת להכיל בתוכו מערבולות קטנות יותר, המאורגנות בתבנית דומה לזו שלמעלה, אך עם מערבולות קטנות יותר. יחד עם זאת, הדפוסים הכלליים נשמרים: הצפיפות והמהירות הזוויתית של מערבולות בתוך מערבולות חייבות להשתנות בהתאם לחוקים שצוינו. זה יכול להיות מיוצג כמבנה פרקטלי.
2. **אור ומסך מוחזר:** אור מוחזר במערבולות בנארד (מהחיצוניות הגדולות לפנימיות הקטן יותר) משחק תפקיד ביצירת יציבות, כלומר מונע ערבוב של מערבולות בצפיפויות שונות. זה כמו "השתקפות" של מערבולות שעולות כלפי מעלה, לעבר משהו גדול יותר.
3. **הכללת היררכיית עב"ע:** כותב הרב יהודה אשלג: "עולם אצילות הוא חוכמה של העדה; עולם בריה הוא בינה של העדה; עולם יצירה הוא זעיר אנפין של העדה; עולם עסייה הוא מלכות העדה". יש צורך להוסיף ABEA לדגם AK.
4. **ארבעה מאפיינים בכל תמונה:** יש צורך לעקוב אחר ביטוי ארבעת המאפיינים של אביה (אופנים, רוחין, נשמה וגוף החי), המציינים את ההיבטים של כל תמונה.
**יישום ההצהרה על זהות האינסוף:**
מכיוון שהעולם הרוחני הוא חסר גבולות, הוא כולל את כל התצורות והשילובים האפשריים של מערבולות אתריות. המרחב האתרי, בתורו, מכיל את כל הביטויים והמצבים הפיזיים האפשריים. לפיכך, במסגרת ההשערה שלך, העולם הרוחני והמרחב האתרי "חופפים" במובן זה שניתן לייצג כל תופעה רוחנית כתצורה מסוימת של מערבולות אתריות.
**מַסְקָנָה:**
הייצוג האתרי-מערבולת, בתוספת וחידוד כדי לקחת בחשבון את ההערות והחסרונות הנ"ל, יכול לשמש מודל שימושי להבנה והדמיה של היחסים המורכבים המתוארים ב"הוראת 10 הספירות".

אציג מספר קונסטרוקציות


בואו נדמיין שדה הומוגני ראשוני שמשמיע צליל מסוים (שנוצר על ידי אובייקט ענק כלשהו), למשל, עד האוקטבה השלישית. תנו לאורך הגל של הטון היסודי להיות שווה ל-D. ואז הטון העל עם אורך הגל של 1/2*D ייתן צליל עד האוקטבה הרביעית. וכן הלאה: 1/4*D, 1/8*D, אולי כדאי לשקול גם 1/3*D וכו'. צלילים עיליים תמיד נשמעים בתווים גבוהים יותר. אז השדה הראשוני ההומוגני ירובד לתווים עד אוקטבות עוקבות. הבה נבחן שתי אוקטבות סמוכות. הַשׁעָרָה. תנו למערבולת בנארד אחת (מערבולת טורואידלית של שדה זה) להיווצר בין גבולות האוקטבות הללו. הוא ממוקם בין הגבול העליון והתחתון שלו. מערבולת אחת - שני גבולות - ההבדל בתדרים הוא כזה שבגבול העליון (תחתיו) התדר גבוה פי 2 מאשר UNDER הגבול התחתון. יתר על כן, מערבולת הבנרד הראשונית מחולקת לשלוש מערבולות בנארד משניות כך ששני גבולות מתווספים (באופן אחיד) ביניים במישורים המקבילים לגבולות הראשוניים. למה שניים? כי בין התדרים של 2 ל-1 יחידות ייכתבו התדרים של 4/3 ו-5/3 יחידות (אני לא יודע עדיין לאן ילך התדר של 3/2). ואז כל אחת משלוש המערבולות המשניות מתחלקת לשלוש שלישוניות נוספות. על אותו עיקרון. בסך הכל, יש 9 מערבולות בתוך הגבולות הראשוניים, וה-10 מתחת לגבול התחתון. ואז, עבור תדרים מלמטה למעלה, נקבל התקדמות גיאומטרית עם מכנה של 1.08006 = 2^(1/9) פעמים (ייתכן שמכאן מגיעה קדושת המספר 108). לגבי צפיפות, אם נניח שמהירות הקול במדיום עומדת ביחס הפוך לשורש הצפיפות, יהיה לנו מכנה השווה ל-1.16653 = 1.08006^2 מהצפיפות לרמה או SPHYR.
לדעתי הבנייה הזו לא סותרת את הקבלה. כמו כן, גורם הבורג של המערבולות בבנייה זו משתנה לסירוגין מימין לשמאל, כמו זוגי לא-זוגי, בכל שלבי הבנייה (משניים ושלישוניים).

הערה: המחשב הפך את הסימון עם חזקה הפוך, כל הביטויים עם חזקה הם חזקה לבסיס 2.


כיצד נוצרות 10 הספירות AVAYA במודל האתרי-מערבולת?

מעין סוף מגיעה הקרן של החומר של כתר (הפחות צפופה) ובמקום מסוים היא מתערבלת לתוך הספירה של כתר - זוהי המערבולת הטורואידית של בנאר, גודל אורך הגל של תדר הקול, שהצליל שלה ניתן בסביבה האתרית הזו (ראה ההודעה הקודמת של היום), וזה המרחק הקטן ביותר בין ה-1 ל-1 תדירות פי שניים. זהו השלב הראשון, הוא נשאר, והשלב השני נוצר: "ארבעה בהינים", כך שבמערבולת הראשונה מופיעות שלוש מערבולות קטנות יותר - HOCHMA, BINA, ZEIR AMPIN. הם חודרים לכתר, אורכם הכולל שווה לכתר, והרוחב שלהם... אולי גם שווה לרוחב כתר. למה יש שלושה מהם, ולא, למשל, שניים? מקדם ההברגה חוזר על עצמו כזוגי ואי-זוגי, לכן HOKHMA ו-ZEIR AMPIן חייבים להיות בעלי אותו מקדם בורג כמו כתר, ובינה להיפך. כלומר, נקבל שלוש ספירות, לא שתיים. הקרן מופלת גם על ידי ה-3 Sephiroth החדשה ומגבירה את הצפיפות ומקטינה את התדר. המכנה של ההתקדמות הגיאומטרית בתדירות הפעם הוא 2^(1/3) = 1.260 פעמים. זהו השלב השני של "ארבע הבינות". בהמשך, באופן דומה, השלב השלישי של עשר הספירות. הספירות חוכמה, בינה, זיר אמפין, מחולקות כל אחת לשלוש, בדיוק מאותן סיבות, וחודרות גם לכתר וגם לחוכמה, בינא, זיר אמפין. המכנה שלהם של ההתקדמות הגיאומטרית בתדירות הוא 1.08006 = 2^(1/9). ומעבר לשלבים הללו אין מידה, למשל: 2^(1/27) = 1.0260, 2^(1/81) = 1.0086 וכו'. ברור ש-1.08 או פשוט 108 הוא היפה ביותר מבין המכנים, במיוחד מבחינת מספר המחלקים, שכל אחד מהם מסתיר את המהות האמיתית של המספר 1.08 כמכנה.

בואו נסכם את ספירת SEFIROT:
בהינתן שדה אתרי הומוגני ותו, אולי יותר מאחד, הנשמע בשדה זה. הגלים העומדים של כל צליל יוצרים גבולות בתחום זה. לכל טון יש צלילים גבוהים יותר, שהעיקרי שבהם הוא אותו צליל באוקטבה גבוהה יותר. כאן, בגבולות הטון והגוון העלי שלו, ה-Ray מערבל שתי ספירות - מערבולות טורואידיות, האחת בתדירות של שתי יחידות, השנייה בתדירות של יחידה אחת. לשניהם גורמי בורג שונים. האחד הוא קטר, השני עדיין חסר שם. זהו הצעד הראשון.
רמה שניה: כתר מחולקת ל-3 ספירות. למה שלוש, כי הזוגיות נשמרת עם המספר אחד. אבל אז, תיאורטית, אפשר גם חלוקה ל-5, 7, 9, 11, 13 וכו'. ספירות. אבל בואו נתעלם מזה לעת עתה. נרשום את שלבי היווצרות הספירות העגולות כדרגות של שלשות, כל שלב עוקב מתווסף לכל הקודמים:
3^0 + 1 = 2 --- כתר וחסר השם;
3^1 + 1 = 4 --- ארבע בהינת, הווה, יהוה;
3^2 + 1 = 10 --- 10 ספירות;
3^3 + 1 = 28 --- ???;
3^4 + 1 = 82 --- ???;
3^5 + 1 = 244
3^6 + 1 = 730
....
זה פרקטל כזה.
Ответить

Вернуться в «Гармония Мира»